• 1405/03/27 - 05:59
  • - تعداد بازدید: 12
  • - تعداد بازدیدکننده: 10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
ارزشیابی بالینی مربیان و مراکز آموزش بالینی

ارزشیابی بالینی مربیان و مراکز آموزش بالینی - نیمسال دوم ٤٠٤-٤٠٥

ارزشیابی بالینی در بهبود فرآیند و اهداف آموزش بالینی و کارورزی دانشجویان، از اهمیت بسزایی برخوردار است. بدینوسیله ضمن تشکر از همکاری مجدانه مسئولین گروه آموزشی در خصوص ارزیابی بالینی، خواهشمند است تا با راهنمایی و نظارت مسئولین نسبت به مشارکت دانشجویان در فرایند ارزیابی مربیان و مراکز بالینی در نیمسال دوم (1404-1405) همکاری لازم معمول گردد.

در این راستا فرم ارزیابی مربیان بالینی و مراکز بالینی در سایت مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه (edc.uswr.ac.ir) به سهولت در دسترس دانشجویان می باشد. لازم بذکر است زمان مشارکت و انجام ارزشیابی تا پایان تیرماه جاری خواهد بود.

پیشاپیش از حسن همکاری حضرتعالی / سرکارعالی و آن گروه محترم کمال تشکر را دارد.

آدرس دسترسی به فرم های ارزشیابی؛

سایت مرکز مطالعات -  واحد ها - واحد ارزشیابی- فرم های ارزیابی مراکز و مربیان آموزش بالینی

https://B2n.ir/fb9069     فرم های ارزیابی مراکز آموزش بالینی

https://B2n.ir/rx1685     فرم های ارزیابی مربیان آموزش بالینی

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 34712
کلمات کلیدی
بیتا باهوش نائینی
خبرنگار

بیتا باهوش نائینی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: