• 1397/09/26 - 15:06
  • - تعداد بازدید: 1279
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قابل توجه دانشجویان دکترا در خصوص قوانین پرداخت مقرری

با توجه به ابلاغ معاونت محترم آموزشی در خصوص پرداخت مقرری دانشجویان دکترا ، موارد لازم الاجرا توسط دانشجویان و گروه های آموزشی اعلام گردیده است. جهت اطلاع به متن کامل مراجعه نمایید.










 


 کنترل حضور دانشجویان در دانشگاه یا مراکز بالینی با توجه به اینکه حضور تمام وقت دانشجویان (روزانه و پردیس خودگردان) الزامی می باشد.


با توجه به این که پرداخت مقرری هر ماه نسبت به حضور ماه قبل اعلام می شود لازم است گزارش ماهیانه حضور در مراکز یا مرخصی دانشجویان، از  يكم و حداکثر تا سوم ماه بعد از طريق اتوماسيون توسط گروه به اداره آموزش  اعلام شود و دانشجو نیز موظف است مرخصی خود را تا پایان ماه در سیستم کسرا ثبت کند (به طور مثال وضعيت دانشجو در بهمن ماه تا سوم اسفند اعلام شود و ثبت مرخصی نیز تا 30 بهمن صورت گیرد)، در غیر این صورت پرداخت معوقه امکان پذیر نمی باشد.


نظر به این که دسترسی مستقیم به سیستم کسرا هنوز برای کارشناس آموزش تعریف نشده است، خواهشمند است ضمن ثبت مرخصی دانشجویان در سیستم کسرا، برگه هاي مرخصي ایشان در طي ماه دریافت شده و ضمن بایگانی در گروه، روزهاي استفاده شده از مرخصي به همراه تاريخ آن از طريق اتوماسيون به اداره آموزش و همچنين كارگزيني "آقاي درودي" جهت ثبت در سيستم حضور و غياب اعلام شود. لازم به ذكر است مرخصي دانشجويان در طي سال نبايد بيش از يك ماه باشد.


اسامي آن دسته از دانشجوياني را كه سقف استفاده از مرخصي آنان تكميل شده است (يك ماه در سال ) به اداره آموزش اعلام نمايید تا در صورت عدم حضور آنان از پرداخت مقرري جلوگيري گردد.


دانشجوياني كه در مرحله پژوهشي بوده و مشغول جمع آوري داده هستند، لازم است گواهي مبني بر تاييد ضرورت عدم حضور خود را از استاد راهنما و مدير گروه (با ذكر مدت) ارائه نمايند. در صورت نیاز به عدم حضور دانشجویان در مرحله پژوهشی تا پایان تحصیل، مراتب باید ابتدای هر ترم از طریق گروه اعلام گردد، در غیر اینصورت پرداخت مقرری آنان دچار وقفه خواهد شد.


 


 


 




  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 13297
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: