• 1395/08/16 - 14:33
  • - تعداد بازدید: 10
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بسیار مهم: قابل توجه دانشجویان دکترا

قوانین کارت زنی برای دانشجویان دکترا اعلام گردید.

800x600


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4



قوانین الزام حضور تمام وقت دانشجویان دکتری در دانشگاه و یا مراکز تابعه به شرح ذیل اعلام می گردد.لازم بذکر است از این پس در صورتی که دانشجویی ساعات حضور خود را مطابق کارت زنی تکمیل ننماید در آن ماه مقرری دریافت نخواهد کرد(روزی 7 ساعت کاری) و معوقه مقرری پرداخت نشده در ماههای آینده نیز منظور نخواهد شد. همچنین با توجه به اینکه مقرری هر ماه بر حسب کارکرد ماه قبل محاسبه و پرداخت می گردد  رعایت موارد زیر الزامی می باشد :


دانشجویان بایستی در صورت استفاده از مرخصی در ماه جاری یا غیبت موجه، وضعیت خود را تا پایان همان ماه مشخص و به گروه اعلام نمایند.


مسئولیت گروه ها به شرح زیر می باشد:


1- وضعیت حضور دانشجویان را از  یکم تا سوم ماه بعد طی نامه ای مشخص کرده و از طریق اتوماسیون به اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی اعلام نمایند(به طور مثال وضعیت دانشجو در بهمن ماه تا سوم اسفند اعلام شود).


2- بر گه های مرخصی دانشجویان را در طی ماه از آنان تحویل گرفته و در گروه بایگانی نمایند و تعداد روزهای استفاده شده از مرخصی را به همراه تاریخ از طریق اتوماسیون به اداره آموزش و کارگزینی " آقای درودی جهت ثبت در سیستم حضور و غیاب" ارسال نمایند. لازم بذکر است مرخصی دانشجویان در طی سال نباید بیش از یکماه باشد.


3- اسامی آندسته از دانشجویانی که سقف استفاده از مرخصیشان (یکماه در سال ) تکمیل گردیده است به اداره آموزرش و تحصیلات تکمیلی اعلام نمایند تا در صورت عدم حضور آنان از پرداخت مقرری جلوگیری گردد.


پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی کمال تشکر را دارم.


لازم بذکر است پرداخت مقرری دانشجویان دکتری علاوه بر حضور تمام وقت آنان و بررسی کارتکس ، منوط به تایید مدیر محترم گروه نیز می باشد.


 


  • گروه خبری :
  • کد خبر : 9318
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: